Dikke 2 maanden.. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu Dikke 2 maanden.. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu

Dikke 2 maanden..

Blijf op de hoogte en volg Sean

21 September 2014 | Spanje, Arona

Hiyaaa!


Maandag : Day off / Libre !

Dinsdag : Overdag vrij gehad, en 's avonds van 20:00 tot 24:00 gewerkt, we hadden buiten show dus moesten we alles buiten opzetten, geluid en licht. Ik ben begonnen met de mini-disco die avond, daarna heb ik PR gedaan en de show begeleid. Na de show de posters vervangen en naar boven gegaan om weer PR te doen.

Woensdag : Normaal hadden we op de woensdag Feria ( 2 grote luchtkussens ) , maar omdat het hoogseizoen nu over is en er nog maar weinig kinderen zijn hebben we Foam-Party, hiervoor hebben we een schuimkanon waar veel schuim uitkomt en de kinderen vinden dat helemaal geweldig, of ik moet het kanon besturen of met de kinderen spelen in de schuim. 's Middags Bingo gedaan en daarna Watervolley gedaan samen met Sam ("Sport-man van 't hotel") .
's Avonds weer om 8 beginnen, decoratie veranderen voor de show, want we hadden weer eigen Disney-show, snel nog even de dansjes doornemen. Mini-disco dansen, omkleden en dan de show knallen!
Eigen shows vinden de mensen altijd het leukste en zelf vind ik dat ook het leukste, de tijd gaat dan zo snel voorbij, na de show alles opruimen, snel de posters veranderen en dan zit de avond er weer op.

Donderdag : 's Morgens ben ik de sport ingegaan en heb ik met de gasten Darten gespeeld, na het darten ben ik naar de mini club gegaan en heb ik een lijst gemaakt met spullen die bijna op waren die besteld moeten worden en de mini-club een beetje opgeruimd. 's Middags from 3 till 5 weer naar de sports gegaan om met de gasten te gaan voetballen en daarna watervolley. 's Avonds had ik vrij.

Vrijdag : 's Morgens in de mini-club geweest, maar er waren maar 2 kinderen dus hebben we niet veel kunnen doen en ben ik met ze naar het tennisveld gegaan en hebben we voet tennis gespeeld. 's Middags precies het zelfde verhaaltje helaas, ook maar 2 kinderen en zijn we naar het zwembad gegaan waar meer kinderen waren en hebben we daar met een bal gespeeld. 's Avonds hadden we weer eigen show, eerst de mini disco gedaan, daarna omkleden, bij deze show moest ik dansen en tegelijker tijd ook de lichten en het geluid regelen, alles moest precies gaan, maar gelukkig ging het allemaal net net.

Zaterdag : Op deze dag is altijd piraten dag, Dan maken we 's morgen piraten hoeden alvast en een piraten kaart, 's middags maken we een grote vlag en schminken we hun gezichten als een piraat, en tot slotte de treasure hunt! Hierbij verstoppen we door het hele hotel 3 blauwe mappen met tekst die ons naar de volgende hint sturen, en uit eindelijk komen we bij de "schat" uit. 's Avonds uiteraard weer mini disco en daarna hadden we een Mo-town show, deze groep bestond uit 3 personen en konden wel een aardig nootje zingen. Na de show hadden we Karaoke, en moeten we de mensen vragen of ze willen zingen, sommige dronken mensen willen dit, maar de meeste willen gewoon kijken hoe andere zich voor schut zetten.

Zondag : Vanmorgen heb ik Jeu de Boules gespeeld met de gasten, daarna naar de mini club om weer een beetje op te ruimen, 's middags heb ik samen met Sander (Kamergenoot/Stagaire) eerst voetballen georganiseerd en daarna zijn we watervolley gaan spelen.

Vanavond weer mini-disco en daarna Top hat and Heels! Dit vind ik de leukste show die we hebben, Na 100 keer kijken moet ik hier nog steeds om lachen.

Bye!

  • 22 September 2014 - 02:03

    Desiree:

    Het gaat je goed af zo te lezen en nog steeds fun.drukdruk . 'N hele fijne plezierige tijd Sean have fun bink. Grtjes van t biltj

  • 22 September 2014 - 09:44

    Dhr.Segers:

    Hoi Sean

    Bedankt voor je weer uitgebreid verslag. Het zal nu wel wat rustiger worden in je hotel maar gezien de boekingen van jullie hotel worden de herfstvakanties weer volle bak. Denk je nog aan de antwoorden op mijn vragen onder je vorig verslag.

    BVD

  • 23 September 2014 - 18:25

    Hans:

    Hey,

    Goed dat je het naar je zin hebt, maak d`r nog iets moois van en zorg dat de gasten zich vermaken.

    Pap.

  • 07 Oktober 2014 - 11:31

    Dhr.Segers:

    Het stagebezoek vindt plaats op maandag 20 oktober tussen 9.30 en 13.30 uur.
    Ik kom met Marivi langs alle hotels.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arona

Tenerife Internship!

Stage vanaf 18-07-2014 t/m 02-11-2014 ~

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Time flies.

21 September 2014

Dikke 2 maanden..

29 Augustus 2014

~ Tenerifaaaaa

09 Augustus 2014

3 Weken al!

29 Juli 2014

First week.
Sean

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 4262

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Tenerife Internship!

Landen bezocht: