~ Tenerifaaaaa - Reisverslag uit Arona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu ~ Tenerifaaaaa - Reisverslag uit Arona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu

~ Tenerifaaaaa

Blijf op de hoogte en volg Sean

29 Augustus 2014 | Spanje, Arona

Heeeeeeeeey,

Weinig tijd meer om een verslag te schrijven.

Werk bevalt nog steeds uitstekend!
Ik heb het echt super naar mijn zin nog steeds, per dag word het alleen nog maar beter en beter.

Maandag voor de laatste keer Castillo Aquatico gehad, dat is een klein opblaas glijbaantje waar iedereen op kan klimmen en via de glijbaan aan de andere kant het water in kan glijden, dit hadden we altijd van 11 tot 1.
's Middags door naar de sport waar ik samen met onze "Hoofd Sportman" Bingo en Watervolley mee heb begeleidt. Watervolley is wel nog altijd leuk om te doen, iedereen doet dan ook vol enthousiasme mee en een en al lachen gieren brullen, bingo word een beetje standaard, op het begin was dit nog wel leuk, nu is het een beetje matig, maar alsnog geen probleem om het te doen. 's Avonds had ik vrij en ben ik naar de boulevard gegaan.

Dinsdag hebben we standaard dehele dag vrij, alleen 's avonds even 3 uurtjes buiten werken, geluid en licht installatie naar buiten dragen, stoelen voor de kinderen, Zonnebedden op een stapelen en naar de kant schuiven, dit is altijd wel zware avond, omdat we ook maar met 4 man zijn.

Woensdag hadden we voor de laatste keer 'Feria' ( Bouncy Castles ) deze dag is het zwaarste in de week, dan moesten we 3 grote spring kussens opzetten, maar wel leuk om te zien hoe de kinderen plezier hebben, 's Middags ben ik samen met m'n kamergenoot begonnen met een nieuw dansje ( Dirty dancing - Time of my life ) , kan niet wachten om het in de show uit te voeren!
Daarna weer de sport in gegaan om te gaan voetballen en ping-pong te spelen en 's avonds de show begeleidt en PR gedaan.

Donderdag ( vandaag ) : 's Morgens in de mini club gezeten en hebben we de Islas Canarias gemaakt op een groot vel papier, de 7 Canarische eilanden getekend, geknipt, geknutseld, gekleurd en noem maar op. Uiteindelijk wel een prachtstuk geworden haha.
's Middags ook weer geoefend voor Grease voor morgen./
En 's avonds moest ik PR doen met een snoepmandje, klinkt misschien belachelijk, maar het is gezellig om met de mensen in contact te komen dmv een simpel snoepmandje met snoep in, dit vind ik tevens ook het leukste om te doen, de Shows en PR. Gezellig met de mensen praten en domme grapjes maken.

Morgen moet ik denk ik 's morgens naar sport en 's middags naar de mini club na het oefenen.
En in de avond hebben we eigen show van Greaseee.

Zaterdag vrij.

Verder moet ik elke avond mini disco doen.

Hasta luego ! Adiosssssssss

  • 29 Augustus 2014 - 11:18

    Kristel:

    fijn dat je het zo naar je zin hebt!! doei

  • 29 Augustus 2014 - 12:07

    Rick:

    Echt te gek doa!
    Zijn er nog een beetje mensen daar rond deze tijd?

  • 29 Augustus 2014 - 13:00

    Linda:

    Geweldig allemaal Sean!! En super dat je ook al zoveel complimentjes hebt gehad.

    Kusjes xxx mam

  • 29 Augustus 2014 - 22:14

    Desiree:

    Heee kerel toppie, leaf dich mer good oet. Good om te leaze det se t fijn hubs

  • 30 Augustus 2014 - 12:10

    Dhr.segers:

    Hoi Sean

    Fijn om te horen dat het zo goed gaat. Bijna allemaal positieve vermeldingen. Dat het af en toe een beetje saai wordt betekent dan ook dat het werk je helemaal eigen wordt en dat je daar de draai weet te vinden.
    Ik hoop dat ik de mogelijkheid heb om je in oktober aan het werk te kunnen zien tijdens de mini-disco en de shows.
    Heb je nog geen leuke foto's ter beschikking. Kamer, kids, activiteiten, collega's etc.

  • 30 Augustus 2014 - 15:02

    Joy:

    haaaa Seann

    mam zei: sean zei:
    ICH wil noooooit meer noa hoes hahahaha
    dusss please blijf genieten, en succes met je leuke dansjes, grease and..
    time of my lifeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
    kusss
    xxxxx

  • 31 Augustus 2014 - 09:38

    Paul:

    Sean,

    Als ik jouw verslag lees krijg ik weer zin in vakantie! Ik heb in Italië het animatieteam bekeken en bewonderd. Als jij daar hetzelfde doet als zij dan neem ik mijn petje af voor je!!! Geniet er nog van! Oh ja, leer er tussendoor ook nog iets van.
    P.s. Ik kan niet wachten op beelden/foto's van Dirty Dancing!

  • 03 September 2014 - 22:56

    Dhr.Segers:

    Hoi Sean

    Zeer leuke foto's en zo te zien een prive kapster in het hotel. Je schijnt een aardige kamer te hebben te zien aan de foto.
    Ik kom van 18-10 tot 27-10 naar Tenerife i.v.m. stagebezoek. Probeer je logboek (POP 1) etc. bij te werken.
    Zal i.o.m. Marivi afspraken maken bij de diverse hotels.
    Tot dan.

  • 12 September 2014 - 13:15

    Dhr.Segers:

    Hallo Sean

    Jullie zijn nu halverwege de stage. Kun je me antwoord geven op de volgende vragen:

    1. Wie stuurt jullie aan op je stage plaats c.q. wie geeft jullie de dagelijkse opdrachten?
    2. Worden de opdrachten dagelijks of wekelijks geëvalueerd?
    3. Hoe vaak evalueren jullie de stage per week/maand?
    4. Wie evalueert met jullie de stage en wie doet de POP 2 op het einde van de stage?
    5. Wie vult de eindbeoordeling in op het einde van de stage?
    6. Wie controleert jullie stage uren en tekent uiteindelijk jullie urentabel zowel die in het logboek alsook de digitale te downloaden urentabel die in december naar het stageburo gaat?
    7. Met welke persoon in jullie hotel kan ik in jouw bijzijn het beste het stage gesprek doen?

    Jullie mogen de antwoorden van bovenstaande vragen per PM sturen of via deze website beantwoorden.

    Graag voor 17 oktober de vragen beantwoorden i.v.m. het stagebezoek per 20-10-2014.

    Bedankt voor jullie medewerking

    Dhr.Segers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arona

Tenerife Internship!

Stage vanaf 18-07-2014 t/m 02-11-2014 ~

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Time flies.

21 September 2014

Dikke 2 maanden..

29 Augustus 2014

~ Tenerifaaaaa

09 Augustus 2014

3 Weken al!

29 Juli 2014

First week.
Sean

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 4264

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Tenerife Internship!

Landen bezocht: