First week. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu First week. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu

First week.

Blijf op de hoogte en volg Sean

29 Juli 2014 | Spanje, Arona

Hola! ~

De eerste werkweek zit er alweer op.
Super naar m'n zin hier en alles bevalt goed.

Maandag - alles geregeld, NIE nummer en allemaal papieren die we nodig hadden.

Dinsdag - Dinsdag is altijd de vrije dag behalve 's avonds van 20:00 tot 23:00 de mini disco doen en daarna is er een show. Uiteraard even een rondje door het hotel maken met je mini disco kleding aan om te laten weten dat we beginnen. Samen met een collega heb ik de mini disco gedaan die avond, en daarna naar de show gekeken en op de kinderen gelet.

Woensdag - Dit was de langste dag, dan moeten we 's morgens om 9 uur beginnen om 2 grote water glijbanen op te bouwen op de tennisbaan, hier heb ik de kinderen begeleid en geholpen met erop te komen. 's middags ge oefend voor de show, beetje bij beetje krijg ik steeds grotere rollen. van 3 tot 5 heb ik daarna samen met een collega voetballen gedaan. Iedereen wilt zich bewijzen en is daarom een tikkeltje te fanatiek, maar wel leuk om te zien. 's Avonds ook weer mini disco gedaan en rondje gemaakt door het hotel en tot slot nog mee gedaan met de show.

Donderdag - Dit is wel een relaxt dagje, van 11 tot 1 in de mini club gestaan en daarna van 3 tot 5. 's Avonds had ik vrij, uiteraard gebruik van gemaakt om slaap in te halen.

Vrijdag - Weekend staat weer voor de deur! Dit moet gevierd worden, Collega's opgetrommeld van verschillende hotels en samen naar Las Veronicas gereist. Volgens mij was het wel gezellig. Toen we thuis kwamen gelijk door naar het ontbijt gegaan en heerlijk gaan slapen.

Zaterdag - DAY OFF. Kort en krachtig - Uitgerust.

Zondag - Hele dag waren we maar met 3 man, vanwege zieken en mensen op vakantie. Weer mini club smorgens en smiddags, 's avonds mini disco en weer rondje gemaakt. We zouden een 3de kamer genoot krijgen, die hebben we 5 minuten gezien, 's avonds kregen we een smsje dat hij in het ziekenhuis lag. Maar tot op de dag van vandaag is het een raadsel wat met hem gebeurd is..


Pffff, niet elke week zo'n verslag, maar zo ziet mijn stage er ongeveer uit verschilt een klein beetje per week.
Veel PR, heerlijk om te kletsen met de mensen, sommige nodigen je uit om bij ze te komen zitten, gasten geven je complimentjes omdat hun kind het zo geweldig vind bij jou.
Nooit gedacht dat ik het hier zou geweldig zou vinden.
Bijna alle gasten kennen je en zijn vriendelijk tegen je.

Denk dat ik misschien wel hier blijf, sorry mam xx

Hasta luego!

  • 29 Juli 2014 - 18:34

    Petra:

    Haha sean, dat doe je mam niet aan om daar te blijven acchja het scheelt dat het daar ook slechtrr weer wordt hihihi maar het klinkt leuk, zie het zo voor me, nou nog heel veel werkplezier doeiiiii xxx

  • 29 Juli 2014 - 19:11

    Geert:

    Sjiek jong!

  • 29 Juli 2014 - 21:02

    Linda:

    Hey Seantje, haha eerst wel even je opleiding komen afmaken!! Super dat je het zo naar je zin hebt maar ik had ook niet anders verwacht. Succes xxxxx

  • 29 Juli 2014 - 21:39

    Kristel:

    sjiek Sean, väöl plezeer nog!

  • 30 Juli 2014 - 08:54

    Hans:

    Ik hoor het al, wat kan werken toch zwaar zijn.

  • 30 Juli 2014 - 16:29

    Oma Stevensweert:

    Hallo Sean

    Ik heb je berichtjes gelezen, en ik lees dat je het echt naar je zin hebt!
    En dat je allemaal leuke dingen doen, en blijf daar maar niet wonen!

    Nog een fijne tijd

    Groetjes Oma

  • 31 Juli 2014 - 11:42

    Desiree:

    Heeeee kerel, dat gaat je goed af zo te lezen FIJN.
    Geniet er maar dik van ........of wat las ik 't bevalt zo goed dat je daar wel kan vertoeven?????
    Okeoke.... ,maar dan zorg je wel voor 'n groot huis met omheining zodat we allemaal eens komen kijken hoe 't jou daar bevalt .lots of fun greetzzzzz van os allemaol xxxx.

  • 01 Augustus 2014 - 16:31

    Renate:

    Sean en rap noa hoes esse klaor bus!!!!! Fijn jonge dat je het zo naar je zin hebt, geniet er maar lekker van!! Xxx

  • 04 Augustus 2014 - 17:22

    Astrid:

    Sean waat hubse veul gesjreve ;). Geniet der van doa!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arona

Tenerife Internship!

Stage vanaf 18-07-2014 t/m 02-11-2014 ~

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Time flies.

21 September 2014

Dikke 2 maanden..

29 Augustus 2014

~ Tenerifaaaaa

09 Augustus 2014

3 Weken al!

29 Juli 2014

First week.
Sean

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 4263

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Tenerife Internship!

Landen bezocht: