3 Weken al! - Reisverslag uit Arona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu 3 Weken al! - Reisverslag uit Arona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu

3 Weken al!

Blijf op de hoogte en volg Sean

09 Augustus 2014 | Spanje, Arona

Al 3 weken hier, de tijd vliegt hier letterlijk voorbij.

Het werk bevalt me nog steeds uitstekend!
De werkuren vind ik ook wel prettig, dit is altijd van 11:00 t/m 13:00 als we moeten oefenen voor een show doen we dit van 14:00 t/m 15:00, en zo niet werken we van 15:00 t/m 17:00 en tot slot heb ik nog de avond dienst van 20:00 t/m 23:00 of van 21:00 t/m 24:00. Dat ligt aan het rooster, verschilt per week.

Dinsdag heeft iedereen altijd vrij overdag, alleen 's avonds 3 uurtjes. Dan hebben we buiten mini disco en show. Dit is wel een zware avond, want we moeten dan alle 'Sunbeds' op elkaar stapelen en verplaatsen.


Afgelopen woensdag hadden we 'Disney Show' ; Dit is een show waarin alleen maar disney liedjes in voorkomen, denk aan : "The Lion King" "Jungle book" "Aladin" etc. etc.
In deze show moest ik voor het eerst dansen, best wel spannend op het begin. Maar toen mijn 3 liedjes voorbij waren vond ik het wel jammer dat ik nog niet meer mee kon doen. 's Morgens in de mini club gezeten en geknutseld met de kinderen, en 's middags Watervolley georganiseerd, scheidsrechter geweest, teams gemaakt en heel even mee gedaan.

Donderdag heb ik tot nu toe nog elke avond vrij gehad. 's morgens heb ik in de mini club gezeten met 2 andere collega's, 's middags heel even nog in de mini club gezeten en daarna mocht ik een extra activiteit verzinnen. Voor deze extra activiteit heb ik Ping-Pong gekozen, omdat daar altijd veel animo voor is en er een gezellige sportieve sfeer hangt.

Vrijdagmorgen samen met een collega Sangria gemaakt, voor deze activiteit moesten we een salsa jurk aan, 2 grote ballonnen erin en hoppaa. Zelf vind ik dit de makkelijkste manier om PR te doen, je ziet er totaal niet uit in zo'n jurk maar iedereen vind het geweldig, de gasten willen met je praten waarom je het aanhebt en wat voor activiteit er nu komt, sommige gasten willen zelfs met je op de foto haha.
's Middags weer even in de mini club gezeten en daarna als extra activiteit voetbal gedaan, samen met mijn kamergenoot georganiseerd, ook hier was veel animo voor. Voetbal en Ping-Pong word wel het meest geliefd hier.
's Avonds mini-disco en een Music/Film show gedaan, moesten we als film personage op het podium staan en de mensen wat gek maken in het publiek.

En vandaag is my birthday, dus hier ga ik nog even van genieten!
Ik merk wel dat ik steeds meer verantwoordelijkheid krijg bv. meedoen in de show, sport activiteiten organiseren, mini-club sluiten en openen.

Liedjes mini-disco : Veo Veo - Chu Chua - Soku Soku - Percusion - Cha Cha Slide - Hokie Pokie - Italiaans vogel liedje - Maus auf Weltraumreise en nog veel meer maar daar weet ik de naam niet van momenteel.


Ciao!

  • 09 Augustus 2014 - 18:16

    Hans :

    Goed bezig mien jong, ga zo door en maak d`r iets moois van.
    Veel plezier op je verjaardag en proficiat van Pap.


    ps, draag tijdens het voetbal oranje.

  • 09 Augustus 2014 - 18:30

    Linda:

    Ha Seantje, leuk verslag weer!!

    Ook nog 3 pootjes en knuffels van Kane, Jumper en Scotje voor je verjaardag!!!

    Vooral vandaag mis ik je...

    Mam xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 Augustus 2014 - 18:29

    Jan:

    Leuk verslaag kerel!

  • 11 Augustus 2014 - 19:44

    Desiree:

    Hee daar ben ik dan kwam laats er niet door maarja hier zijn we dan.nou t gat je voor de wind daar ,en je hebt t nog steeds naar je zin .volhouden en genieten maar,maar dat komt vast goed.'n hele mooie tijd daar en veel plezier . Greetzzz

  • 11 Augustus 2014 - 21:08

    Kristel:

    (Y)

  • 11 Augustus 2014 - 21:16

    Joy:

    Hay seaanke
    Leuk verhaaltje,goed geschreven.
    Ben trots op je!! En super dat je in een salsa jurk rondloopt.
    Hahahahh
    Kusjess xxx

  • 12 Augustus 2014 - 15:50

    Dhr.Segers:

    Hoi Sean

    Afgelopen weekend op stagebezoek geweest daarom iets later met de felicitaties met je verjaardag.
    Een verjaardag op Tenerife. Dat heeft wel wat.
    Leuk kort samengevat verslag van afgelopen week. Je krijgt meer ZACV. Prima toch! Is een goed teken.
    Doe de groetjes aan iedereen daar. Succes met de komende 3 weken. Ook die vliegen om.

  • 26 Augustus 2014 - 16:28

    Dhr.segers:

    ik kijk al uit naar het volgende verslag?????????????????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arona

Tenerife Internship!

Stage vanaf 18-07-2014 t/m 02-11-2014 ~

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Time flies.

21 September 2014

Dikke 2 maanden..

29 Augustus 2014

~ Tenerifaaaaa

09 Augustus 2014

3 Weken al!

29 Juli 2014

First week.
Sean

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 4260

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Tenerife Internship!

Landen bezocht: