Time flies. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu Time flies. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu

Time flies.

Blijf op de hoogte en volg Sean

12 Oktober 2014 | Spanje, Arona

Holaaa!

Nog maar 20 dagen en dan zijn we weer thuis..
De tijd is helaas voorbij gevlogen.
Een maand langer zou er ook nog wel bij mogen!

Maandag : DAY OFF / LIBRE.

Dinsdag : Overdag zoals gewoonlijk vrij, en ’s avonds hadden we Water world show, eerst de mini disco gedanst met m’n collega, normaal begeleiden we de show alleen, maar nu kwamen we met het idee dat er iets in het water lag en iemand dat eruit moest halen, 2 weken geleden had Sander het gedaan en nu was het mijn beurt. Rennend als baywatch door het publiek schreeuwend dat ik de krokodil eruit zal halen, vol verbazing keek het publiek me aan toen ik mijn superieure duik in het zwembad nam en de krokodil kapot beet, ik ben nog steeds na aan het genieten van de staande ovatie. Tot slotte gewoon de show begeleidt, alles opgeruimd en de avond zat er alweer op.

Woensdag : ’s Morgens om 11 uur weer aan de bak, vervolgens alleen in de mini club gezeten tot 1 uur, met maar 3 kinderen konden we niet veel doen en wilden ze kleuren. Na een uur begon mij dit te vervelen en heb ik me een waterpistool gepakt en ben ik ze van top tot teen helemaal nat gaan maken, toen de andere kinderen dit zagen was de mini club opeens boemvol.
Van 3 tot 5 weer alleen in de miniclub gezeten, dit keer met 7 kinderen ( heujj) . Het enige wat die nog wilden doen was : “Water Wars” “Water Wars” en nog eens “Water Wars” . Gelukkig hou ik hierzelf ook wel van, dus heb ik met ze van 3 tot 5 in het zwembad gespeeld.
’s Avonds ; decoratie vervangen, muziek uitzoeken voor mini disco, omkleden voor mini disco, naar boven rondje maken en daarna de mini disco dansen, daarna de show begeleid en nog wat muziek gedraaid en toen zat de avond er alweer op.

Donderdag : ’s Morgens van 11 tot 1 weer in de mini club geknutseld met ze. Van 3 tot 5 weer in de mini club en konden de kinderen t-shirts kopen, en daarna kunnen ze die zelf een tekening opmaken, altijd wel leuk om bij te helpen, in de avond weer decoratie vervangen, muziek uitgezocht, mini disco gedanst. En daarna weer de show begeleidt.

Vrijdag : ’s Morgens van 11 tot 1 ook weer mini club gestaan en mini-golf en voetbal met ze gedaan, van 3 tot 5 ook weer mini club en ben ik met ze naar het zwembad gegaan om vervolgens daar weer spelletjes met ze te doen. ’s Avonds hadden we eigen Grease show, eigen shows zijn het leukste, om 8 uur nog snel even alles oefenen, daarna heb ik geen mini disco gedanst maar alle kleren voor de show klaar gelegd, en om 21:45 was het Show-timeee! Bijna alle dansjes meegedaan alleen de laatste niet, dat is Grease-mix, dat is alle grease liedjes door elkaar, en dat gaat me nog iets te snel.
De Show ging goed, daarna moeten we dehele avond nog in de kleren van de show rondlopen ( Als T-Bird in dit geval) Mensen proberen naar het podium te halen om met ze te dansen, of public relations gaan doen.

Zaterdag : Weer mini club de hele dag, we hebben zaterdags piraten dag, dan maken we ’s morgens piraten hoeden kaarten en zwaarden. ’s Middags maken we hun piraten met face-paint en verstoppen we de ‘schat’ waar snoep inzit. ’s Avonds was ik alleen met Sam, vanwege zieken. Decoratie weer vervangen en mini disco alleen gedanst, daarna show begeleidt en naar boven PR gedaan.

Ciaooooooo

  • 12 Oktober 2014 - 19:53

    Kristel:

    Leuk Sean, ik zou je graag als T-bird willen zien ;)

  • 12 Oktober 2014 - 20:14

    Bo:

    toppie neefje!! Trots op je .. Geniet er nog maar even van kussss

  • 12 Oktober 2014 - 21:09

    Linda:

    Toppie Sean!

    Nog hele leuke leerzame laatste 3 weken!!
    Geniet ervan.

    Maar ik ga nu toch echt aftellen, voel me zo kindlooosssss!!

    Sorry!!! Mam xxxxxxxxxxx

  • 13 Oktober 2014 - 09:59

    Desiree:

    Heeee kerel, nu weet ik de oppas wel te vinden hahaha.
    Geniet er nog maar van ,good bezig.
    Groetjes van 't bilt xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arona

Tenerife Internship!

Stage vanaf 18-07-2014 t/m 02-11-2014 ~

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Time flies.

21 September 2014

Dikke 2 maanden..

29 Augustus 2014

~ Tenerifaaaaa

09 Augustus 2014

3 Weken al!

29 Juli 2014

First week.
Sean

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 1006
Totaal aantal bezoekers 4258

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Tenerife Internship!

Landen bezocht: