Eerste paar dagen. - Reisverslag uit Granadilla de Abona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen. - Reisverslag uit Granadilla de Abona, Spanje van Sean Cuijpers - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen.

Blijf op de hoogte en volg Sean

21 Juli 2014 | Spanje, Granadilla de Abona

Holaaa,

De eerste paar dagen uitstekend bevallen!
Ik deel mijn kamer met een andere jongen van het animatie team, toevallig ook uit Limburg dus beter kan het niet.
Hij heeft me alles van het hotel laten zien, en alles in de buurt, zodat ik weet hoe het hier in elkaar zit.
Vanmorgen ben ik met Marivi en de rest naar het politie bureau gegaan om vanalles te regelen dat ik hier stage loop enz. verder heb ik nog vrij vandaag alleen ´s avonds even mijn kleding ophalen, en morgen begin ik dan echt.
Animatie team is heel hecht met elkaar en werd ook snel in de groep opgenomen.
Als ik ´s nachts thuis kom staan er 2 bewakers aan de receptie, die willen je ook al te graag Spaans leren, ik wil ook wel spaans leren, maar niet ´s nachts als ik thuis kom haha.

Volgende week weer een verslag over de eerste werk week.

Ciao Ciao.

  • 21 Juli 2014 - 15:14

    Petra:

    Hey sean, fijn dat heet goed gaat, je zult de tijd best omkrijgen haha toi toj toj voor morgen als het echt gaat beginnen .

  • 21 Juli 2014 - 16:10

    Bo:

    Succes Sean!!!! T klinkt leuk en leer maar Spaans dan kun je mij dat ook leren xx

  • 21 Juli 2014 - 16:27

    Dhr.Segers:

    Hoi Sean

    Fijn dat de start goed is verlopen en dat je direct contact hebt met een Ned. /Limbo.
    Fijn ook dat Marivi zo goed voor jullie de zaken regelt op Tenerife.
    Succes succes morgen met RL op Tenerife

  • 21 Juli 2014 - 18:34

    Monique Bongers:

    Hoi Sean, wat fijn dat het je al zo goed bevalt en succes met je eerste echte werkweek!

  • 21 Juli 2014 - 23:15

    Desiree:

    Haaaaaa kerel,das mooi meegenomen .nou suc6 ,maar det kump good. Veel plezier en geniet ervan toedeloekes oet limbapwe xx.

  • 22 Juli 2014 - 20:13

    Linda:

    Hey seantje, wat fijn allemaal! Doe maar goed je best. Lieve groetjes van pap en mam xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granadilla de Abona

Tenerife Internship!

Stage vanaf 18-07-2014 t/m 02-11-2014 ~

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Time flies.

21 September 2014

Dikke 2 maanden..

29 Augustus 2014

~ Tenerifaaaaa

09 Augustus 2014

3 Weken al!

29 Juli 2014

First week.
Sean

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 4257

Voorgaande reizen:

18 Juli 2014 - 02 November 2014

Tenerife Internship!

Landen bezocht: